zondag 29 maart 2015

dikke vriendjes



Hallo,
Ik zie dat ik een nieuwe volger heb... Welkom Lozzy !!!  Graag wil ik iedereen bedanken die mijn wilt volgen / berichtjes achterlaten. Ik vind het super , Dank U wel !!!
Ik had dit 3D plaatje van een egel en een muis nog en vond dit wel leuk om te maken. De kaart is een witte met glans. Daarop zit een sterretjes design papier , een 'eigen design' papier  (dat ik bestempeld heb en een randje aan gemaakt heb) en het 3D plaatje. Ik heb ook een soort bloemetje gemaakt het grootste is uit streepjes design papier en op het wat kleinere heb ik een vlinder gestempeld.
De randen van de 2 gestempelde lagen zijn ook beinkt.
Het kaartje was nacht werk want ik heb natuurlijk eerst voetbal moeten zien ..... ( ja ik ben thuis de grootste voetbalfan...denk ik) Ik hoop dat je dit niet te hard ziet aan het kaartje... lol 
Tot een volgende keer !!!
Groetjes,
Elfje 
Hello,
I see that I have a new follower ... Welcome Lozzy !!! I would like to thank all those who want to follow my / leave messages. I think it's great, Thank you so much !!!
I had this 3D picture of a hedgehog and a mouse and still thought this was fun to make. The card is white with gloss. Then there is a stars design paper, a 'own design' paper (I've got an edge and stamped it) and the 3D picture. I also have a kind of flower made the biggest is from paper with stripe design and the smaller I stamped a butterfly on.
The edges of the two embossed layers are also inked.
The card was night work because I obviously have to see football ..... (yes I'm the biggest football fan at home ... I think) I hope You do not see this too hard on the card ... lol
Until next time !!!
Greetings,
Elfje
Challenges :


7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet image with lovely papers. Thank you for sharing this with us over at Crafting with an Attitude. Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    wat een leuk plaatje van de egel en de muis, grappige / leuke kaart !
    Groetjes van Willeke
    DT Crafty Creations Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh helemaal vergeten ... woensdag start de nieuwe challenge, ik zou het leuk vinden als je weer meedoet :-)
    Groetjes van Willeke
    DT Crafty Creations Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card. Thanks for joining us at inspiration destination.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute card. Thanks for joining us at inspiration destination.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That´s a super lovely and colorfull project. It really fits perfect for our challenge. Thank you forjoin in!
    Hugs
    Bianca (from Fairytale Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen