woensdag 15 april 2015

Nederlandse molen




Hallo,
Ik heb gebruik gemaakt van een plaatje van een landschap met een molen. Het is een 3D piramide plaatje. Mij doet het zelfs wat denken aan Delfts blauw... Ik heb gekozen om op een blauw kaart te werken en hierbij vooral rood en wit te gebruiken. De kaart heb ik boven aan in een vorm geknipt.
Het design papier had ik nog liggen en het bloemeke  heb ik (weer) zelf gemaakt.
Zo ik hoop dat jullie deze kaart met een Nederlands tintje leuk vinden...
Groetjes en tot een volgende keer !!
Elfje
Hello,
I used a picture of a landscape with a mill. It is a 3D image pyramid. 
Makes me think of  Delft blue ... I have chosen to work on a blue card and especially used red and white. The card I cut in a form above.
The design paper I had lying around and the flower I (again) homemade.
So I hope you like this card with a Dutch twist ...
Greetings and until next time !!
Elfje
Challenges :





8 opmerkingen:

  1. Leuk Hollands kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice! Thanks for joining us at Party Time Tuesdays! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Mooi in deze kleuren en plaatje. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty! Thank you for playing along with us at Inspiration Destination Challenges- We sure hope you join us again!

    Amy- DT Inspiration Destination Challenges
    {Lil Cutie Creations}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met deze leuke kleurencombi. Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for playing with us at Party Time Tuesdays.

    BeantwoordenVerwijderen