zaterdag 16 mei 2015

iemand bedanken met ...




Hallo,
Ik heb iets gemaakt om te bedanken. Ik heb hiervoor een wit papier (dat ik geembost heb) rond een potje gedaan. Erop heb ik  kant, lint, blaadjes, een bloem en een met design papier gemaakt label geplakt. Op dit label heb ik een kader gestempeld en de tekst  "Dank U !". De rand van de pot is beinkt, rond het label vond ik dit niet nodig daar de kader al met die inkt is gestempeld.
Ik hoop dat men hiermee blij is ...
Groetjes,
Elfje
Hello,
I've created something to thank. I have this white paper (I've embossed) done around a jar. On it I lace, ribbon, leaves, a flower and a pasted label created by designer paper. On this label I stamped a frame and the text "Thank you!". The edge of the pot is inked, around the label I did not need this framework there already with ink stamped.
I hope they like it ...
Greetings,
Elfje
Challenges :







7 opmerkingen:

  1. Leuk idee, en nu nog vullen met Belgische bonbonnekes...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk cadeau Elfje! Ik denk dat de ontvanger er heel blij mee zal zijn :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk bedank kadootje,
    ziet er sierlijk uit, fris van kleur!
    Groetjes Jacomijn (wlvc)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kadootje, leuk om een mooi plekje te geven op een dienblad met nog wat leuke dingetjes....Ik zie het voor me.
    Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt voor een kadootje, gr. Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice. The recipient will love it . Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at Craft Your Passion, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen