vrijdag 25 september 2015

Blauw....

Hallo,
Ik heb vandaag een kaart gemaakt in blauw, wit en zwart. Ik heb op een licht blauwe kaart de volgende materialen gebruikt : een blauw wit design papier, een stukje kant (achter het design papier), een blauw strikje, witte parels, 3 bloemetjes, 3 lovertjes, 2 keer snijmal CR1276 (de bladeren) en het zwart wit plaatje. Op het plaatje hebben de bloemen een blauw kleur. Daarom vond ik het zo wel passen. De lagen heb ik weer oud proberen te maken (met schaar en inkt).
Blauw is 1 van mijn lievelings kleuren.... Die van jullie ook ?
Ik wens jullie graag een prettig weekend !
Groetjes,
Elfje 

Hey,
I made a card today in blue, white and black. I put on a light blue card the following materials: a blue and white design paper, a piece of lace (behind the design paper), a blue bow, white pearls, three flowers, three sequins, two times cutting template CR1276 (the leaves) and the black and white picture. At the picture, the flowers have a blue color. Therefore, I thought it fit well. The layers I try to make again old (with scissors and ink).
Blue is one of my favorite colors .... Those of You too?
I wish you like a nice weekend!
Greetings,
Elfje
Challenges:







3 opmerkingen:

  1. Leuke vintage kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge van Cards2Create.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen