maandag 21 december 2015

Let it snow ...


 For a translation into Your language, please use the translate button above left. Thank You !!!

Hallo,
Ik heb besloten om mijn blog nog enkel in het nederlands te schrijven. Er staat toch een vertaal knop op zodat alles toch vertaald kan worden. Het blog in 2 talen schrijven nam nogal wat tijd in beslag.
En de laatste tijd is het hier nog drukker, dus nog minder tijd ... Hopelijk kan ik nu terug wat meer bloggen.

Hier alvast een kaartje in wit, zwart, rood en een klein beetje bruin. (de armen/takken van de sneeuwman heb ik bruin gekleurd) Op de kaart zie je verschillende stempels : De sneeuwman, de tekst (let it snow) en de sneeuwvlokjes. Langs de sneeuwvlokjes heb ik de kaart afgeknipt en op de andere kant design papier geplakt.
Nu vraagt je, je misschien af heb ik zoiets al niet gezien ?  Ja dat klopt ik heb al zoiets met zo'n rand gemaakt. En de persoon waarvoor de kaart was vond ze zo mooi... Dat ik deze techniek nu nog eens heb gedaan. Hopelijk vind deze mevrouw ze ook mooi.

Ik denk dat ik jullie de volgende keer mijn "speel" kaart  laat zien....
Wat dat juist inhoud kunnen jullie dan zien!!!
Groetjes,
Elfje

Challenge :

5 opmerkingen:

  1. A fabulous card, such a cute snowman and great design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge .Good Luck Welcome again!Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die rand is inderdaad mooi. Leuke kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze ALLES MAG challenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart Elvy
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Elfje.

    leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Kleuren met potloden.
    Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen