donderdag 11 februari 2016

een kop thee






Hallo,
Hier nog eens een kaartje van mij. Dit keer met thee 3D afbeelding. Voor mensen die van thee houden. 
Vinden jullie thee ook lekker ? Persoonlijk vind ik vooral munt thee heel lekker. (maar fruit thee lust ik ook)

Voor de kaart heb ik als achtergrond met waterverf  gewerkt en van groen over geel naar oranje gegaan. Dit heb ik in een vorm geknipt en op een witte kaart geplakt. De 3D afbeelding erop. Als afwerking hen ik er een strikje en 3 pareltjes op aan gebracht.
Zo dat was het dan al weer voor deze keer. 
Tot een volgende keer.
Groetjes,
Elfje  
  
Challenges :


8 opmerkingen:

  1. Heel leuk en gezellig kaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe mij ook maar een kopje...:-), mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elvy,
    Nee ik ben absoluut geen thee drinkster, maar hou erg van koffie! Maar vind je kaartje mooi geworden!
    Heel leuk dat je mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards! Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en prachtige kaart, Elvy
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thee, en 's morgens een kopje koffie. Ik verkoop o.a. thee, wel 90 verschillende soorten ;-)
    Leuk kaartje, en mooi de achtergrond in watercolor. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook meer een koffieleut, maat af en toe een kopje thee lust ik wel.
    Mooi kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elfe ook ik ben groot fan van munt thee :) Leuke kaart met een mooie strik!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen