dinsdag 24 mei 2016

Roze









Hallo,

Hier nog eens een kaartje van mij . Ik heb hier enkel dingen op geprobeerd. Zoals de hoeken dat is een cirkel gestanst met MFD035, daarna geembost met DF3415.  Verder op deze roos gevlamde kaart (gaat van zeer licht roze tot roze) grijzige kant, de snijmal van DF3415 (heb ik met grijze stift bewerkt), roosjes (wit en roos), en parelguirlandes (roos en grijs), roze steentjes en natuurlijk een plaatje De randen heb ik bewerkt met een schaar. Hopelijk gaat deze kaart in de smaak vallen bij de persoon die ze krijgt.
In loop van de week hoop ik terug te komen met een volgend kaartje. (Ik ben eraan bezig)
Groetjes,
Elfje

Challenges :






6 opmerkingen:

  1. Leuk met die geƫmboste hoekjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thanks for joining us at the challenge of Card and Scrap. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom evengoed even bij je langs Elvy om je kaart te bewonderen....wat een pech dat de Scr@p-Cards Challenge net was afgelopen!!! volgende keer beter....
    groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful - love the lace and vintage image.
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flott kort :)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elvy,
    wat een gave kaart! Prachtige gedaan en helemaal goed voor de challenge van K&K. Dank je wel voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen