maandag 20 juni 2016

Werken !!!







Hallo,
Ik heb een stoere jongens kaart gemaakt. (of toch geprobeerd te maken)
Omdat hij gek is op tractors en machines vond ik dit een leuk plaatje om mee te werken.
Verder heb ik gebruik gemaakt van : een gele kaart, een rode design papier, een strook gewoon wit papier, mal CR1324 van Marianne Design, de rechthoekige mal is van Xcut, de stempel langs de rand is  PL1501 ook van Marianne Design en dan nog de 2 pijlen die ik uit geel papier knipte.
Jullie vragen zich waarschijnlijk af waarom ik voor het rode design papier koos.... wel ik wist dat diegene waarvoor ik de kaart nodig had, rood als lievelings kleur heeft... Vandaar die keuze....
Wat vinden jullie ervan ?
Tot een volgende kaart  !!
Groetjes,
Elfje
Challenges :





7 opmerkingen:

  1. Ik hou er wel van als er persoonlijke interesses van de ontvanger in de kaart verwerkt zijn! Dus zal dit kaartje zeker in de smaak gaan vallen...
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elfje,
    Wat een kleurige kaart heb je gemaakt met een persoonlijke touch! Dit zal heel blij en verrast ontvangen worden!!!
    Dankjewel voor je inzending naar Scr@p-Cards Challenge
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous 'mans' card!! Thank you for joining us at Double D for our challenge!
    Diane DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG what a fabulous masculine card! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘One for the Boys’! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card! I love the red!!!! Thanks for playing along with us at Hiding In My Craft Room!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really great card - perfect colours and background.

    Thanks for joining us at Robyn's Fetish.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen